Вітаю Вас Гость | RSS
Субота
20.01.2018, 08:49
Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів м.Славутич
Головна Педради Реєстрація Вхід
Меню сайту

Про все на світі

Наше опитування
Оцініть наповнюваність сайту
Всього відповідей: 33

Педагогічна креативність в структурі діяльності педагога
Дата проведення: 31.03.2016
Форма проведення – 
Порядок денний:
1.Аналіз рішень попередньої педради

Проблеми статевого виховання вихованців ЦРДІ
Дата проведення: 29.10.2015
Форма проведення – усний журнал
Порядок денний:
1.Аналіз рішень попередньої педради
2. Інформаційна сторінка:
- своєрідність статевого виховання у осіб з порушенням інтелекту.
- психологічні аспекти особливостей психосексуального розвитку розумово відсталих.
3. Діагностична сторінка (аналіз результатів досліджень уявлень про статеві відносини у вихованців установи, їх батьків).
4. Методична сторінка (рекомендації зі статевого виховання підлітків та молоді з розумовою відсталістю).
5. Різне.

Інноваційна діяльність в  профорієнтаційній роботі

Дата проведення: 25.03.2015
Форма проведення: мозковий штурм, презентації.
Порядок денний:
1. ,Аналіз виконання рішень попередньої педради.
2. Інноваційна діяльність як умова удосконалення реабілітаційного процесу.
3. Стратегії роботи педагогічного колективу з розвитку інноваційних процесів (мозковий штурм).
4. Інновації в сфері профорієнтаційної роботи в ЦРДІ досягнення та проблеми (презентації з досвіду роботи). переглянути

Формування економічної досвідченості вихованців установи
Дата проведення : 10.12.2014
Форма проведення: доповіді, робота педагогічної лабораторії
Порядок денний : 
1. Виконання рішень попередньої педради;
2. Практично - орієнтований підхід до економічного виховання осіб з вадами інтелекту;
3. Формування бережливсоті як складова економічного виховання;
4. Гра як засіб економічного виховання;
5. "Педагогічна лабораторія" - розробка методичних рекомендації з впровадження елементів економічного виховання впродов дня в установі.
6. Презентація та затвердження матеріалів для участі в міській педагогічній виставці.
Аналіз роботи установи установи за 2013-2014 н.р. 
04.06.2014 відбулася педрада №4 
Форма проведення – звіти.
Порядок денний
1.Виконання рішення попередньої педради.
2. Аналіз стану корекційної роботи установи за 2013 – 2014 н.р.
- господарсько – адміністративна робота;
- медичний супровід;
- методична робота;
- корекційно – педагогічна реабілітація;
- психолого- соціальна реабілітація.
3. Обговорення та затвердження плану роботи ЦРДІ на літній період 2014 року.
4. Різне.
 Нелегка це справа - робота з батьками.
 26.03.2014 відбулася педрада №3 на тему : "Нелегка це справа-робота з батьками".
Форма проведення : усний журнал.
Порядок денний
1. Аналіз виконання рішень попередньої педради.
2. Теоретична сторінка. Організація роботи з батьками в ЦРДІ. Цілі, завдання спільної діяльності.
3. Психологічна сторінка. Довіра як основний чинник успішної співпраці з сім'ями вихованців установи.
4. Діагностича сторінка. Результати діагностики діяльності працівників установи з батьками; аналіз анкетування батьків "Сім'я-ЦРДІ.
Визначення напрямків взаємодії".
5. Ігрова сторінка
- Ділова гра "Мозковий атака"(вирішення педагогічних ситуацій).
- "Сучасна сім'я - яка вона?"- ігрова вправа.
6. Підсумкова сторінка. Правила конструктивної взаємодії з батьками вихованців.

Фото огляд педради

   

                                          

План проведення педрад на 2012-2013 навчальний рік
 

п/п

Тема/ порядок денний

Термін

Відповідальні

І

 Затвердження плану роботи установи на 2012 – 2013 навчальний рік.

Форма проведення – традиційна.

Учасники: адміністрація, педагоги ЦРДІ

1.1.  Вибір голови, секретаря педради.

1.2.  Аналіз роботи ЦРДІ за літній період 2012 року.

1.3.  Обговорення і затвердження плану роботи на 2012 – 2013 навчальний рік.

 

12.09.12

 

 

 

 

 

методист

адміністрація

адміністрація,

методист

ІІ

Інформаційно комунікативні технології в корекційно – педагогічному процесі.

Форма проведення: доповіді, презентації.

2.1. Аналіз виконання рішень попередньої педради.

2.2. Сутність поняття ІКТ – компетентності педагога.

 2.3.Інформаційні технології в коорекційній роботі з дітьми з проблемами в розвитку.

2.4. Використання методу презентацій на заняттях зі швейної справи.(з досвіду роботи)

2.5. Підведення підсумків конкурсу «Майстер презетнації» на тему «Світ навколо нас».

 

 

07.11.12

 

      

          методист

 Дабіжа  Н.В.

 Цвєткова Н.О.

 Присяжна В.І.

 

директор

ІІІ

Формування  санітарно-гігієнічної культури у дітей з інтелектуальною недостатністю.

Форма проведення: доповіді, «Педагогічна копілка».

3.1. Аналіз виконання рішень попередньої педради.

3.2.Проблема формування санітарно-гігієнічної культури в педагогічній теорії та практиці спеціального дитячого закладу  для розумово відсталих дітей.

3.3.Труднощі формування КГН у дітей з тяжкою розумовою відсталістю.

3.4.Формування різноманітних форм самообслуговування у дітей з тяжкими та численнимим порушеннями.

3.5.Ігри і вправи як методи формування культурно – гігієнічних і навичок самообслуговування.

3.6. "Педагогічна копілка"

 

 

28.03.13

 

 

методист

Дабіжа Н.В.

 

 Стельмах Т.Ф.

 Бобок Т.Ф.

Шпеко С.Г.

 

ІV

Аналіз роботи ЦРДІ за навчальний рік.

Форма проведення – звіти.

4.1. Аналіз виконання рішень попередньої педради.

4.2. Аналіз стану корекційної роботи установи за 2012 – 2013 н.р.

- господарсько – адміністративна робота;

- медичний супровід;

- методична робота;

- корекційно – педагогічна реабілітація;

- психолого- соціальна реабілітація.

 4.3. Обговорення та затвердження плану роботи ЦРДІ на літній період 2013 року.

 

29.05.13

 

 

методист

директор

старша м/с

методист

педагоги

психолог,

заст.дир.з соц.реаб.

директор


 
Пошук

Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Copyright MyCorp © 2018